Alemden Aleme

 

  İlk blog, ilk yazı. Başta pek sıcak bakmıyordum blog işine. Ne ara fırsat bulup ta yazacaktım? Yazdıklarımı kim okuyacaktı? En önemlisi ne yazacaktım? Böyle düşünürdüm başlarda. Daha sonra başkalarının bloglarını takip etmeye başladıktan sonra içimde bir şeyler kıpırdadı. Kendi bloglarını güncel tutmayı başaranlara gıpta ile baktım. Onlara özendim. Sonunda bizde girdik bu işlere. Geldik internet aleminde bambaşka bir aleme.

  Daha çok çizgi roman üzerine şeyler yazmayı planlıyorum ama bunların dışında filmler, bilgisayar oyunları gibi daha pek çok şey üzerine yazılar yazacağım(Tabi bu işi yürütebilirsem). Bazen konuk yazarlar ağırlamayı da düşünüyorum, ilk yazımı da bitiriyorum.

Explore posts in the same categories: Diğer

Bir Cevap Yazın

