Selina…

dtc_cv850

Selina…

Bu akşam aynaya baktım ve şekli bozuk bir yansımamı gördüm. Kıskançlık ve açgözlülük tarafından tüketilmiş bir şeytan.

Elliot’un sana yaptıklarını nasıl telafi ederim bilmiyorum. Benim yüzümden zarar görmeni hiç bir zaman istemedim.

Hush, senin kalbinin öldüğünü gördüğümde benimde bir parçamın öleceğini söyledi. Haklıydı, bir bakıma. Kalbime gerçekten sahip olabilen tek bir kadın oldu. Kalbimin o kısmını ailemin ölümünden sonra kilitledim. Tekrar o acıyı göze almak çok riskli olurdu. Ve tüm çabalarıma rağmen sen o kilidi kırdın. Kalbime dokunup, hala bir kalbim olduğunu hatırlatan ilk kadınsın.

Şu ana kadar yaşadıklarımızdan daha fazlasını yaşayabilirmiyiz bilmiyorum. Özellikle bu son olanlardan sonra, beni görmek istermisin bilmiyorum.

Bu akşam tek bir şeyden eminim. Gelecek ne getirirse getirsin, hayat beni nereye götürürse götürsün seni seveceğim.

Her zaman.

Bruce Wayne

*Detective Comics 850’den

Explore posts in the same categories: Çizgi Roman

Etiketler: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 Yorum “Selina…”

  1. defne Says:

    meraba ben son zamanlarda tam bir batman hayranı haline geldim ve açıkçası esas ilgi alanım selina ile ilişkileri…
    heart of hush’a ulaşamadım satılan hiçbir yer yok
    bir tek batman’in şşşş! serisinin 3.bölümü var elimde bu yüzden lütfen bana heart of hush’ı anlatabilir misiniz?

    • tengunner Says:

      Hurt of Hush’ın konusundan Batman RIP’ten öncesi ve sonrası isimli başlıkta bahsetmiştim. Detective Comics 845-850 sayıları arasında yayınlandı. Kısaca Hush Selina’nın kalbini söktü ve bir cihaza bağladı, Bruce’u yıpratmaya çalıştı. Kendisinide estetik ameliyatla Bruce Wayne’e benzetti ve yerine geçmeye çalıştı.

      • defne Says:

        çok teşekkür ederim!!!! peki nerede bulabiliceğimi biliyo musunuz çizgi romanı? çünkü her yeri araştırdım ve sadece şşşş! serisini tamamlayabildim bu arada site gerçekten müthiş bunun için kime teşekkür etmem gerek bilmiyorum ama harika!

  2. tengunner Says:

    Siteyi beğendiğinize sevindim. Elimden geldiğince sık yazmaya çalışıyorum.

    Heart of Hush Türkiye’de yayınlanmadı. Gerekli Şeyler veya Gon kitapevinde ingilizce cildi belki bulunabilir. Ya da Amazon’dan sipariş edilebilir. 13gezegen.com’dan da fasikül olarak sipariş etme şansınız var.


  3. […] dönüşünün en güzel yanı Selina oldu. Bu ayki Bat dergilerinde bir Selina popülasyonu var. Devamlılık açısından kafa […]

  4. DarkKnight Says:

    admincan anlattığının aynısını nette çizgiroman sayfaları olarak buldum : http://www.comicvine.com/batman/29-1699/are-bruce-wayne-and-selina-kyle-fuck-buddys/92-592094/

  5. DarkKnight Says:

    kaçıncı sayı olduğunu bilmiyordum hatırlattığın iyi oldu teşekkürler (:


  6. […] ifade edeceğini biliyor ama ya karşısındakinin kendisini duyamayacağını düşündüğünde konuşuyor ya da […]


Bir Cevap Yazın

