Batman Öldü!

 

Grant Morrison Batman’nin başına gelicek şeyin ölümden beter olduğunu söylemişti. Önce RIP’ı bekledik hiç bir şey olmadı Final Crisis 6. sayıyı bekleyin dediler. Bekledik. Final Crisis ilk sayısından itibaren okudum ama açıkcası bir şey anlamadım. Bunu Death of New Gods veya diğer FC prequellerini okumadığıma bağlıyorum. O yüzden bir şey demiyorum. Geçiyorum Batman’in nasıl öldüğüne:

FC’nin ilk sayısında Orion ölü bulunmuştu. Batman’de onun vücudundan çıkan kurşunu mağarada incelemek için cebine atmıştı. 6. Sayıda o “tanrı öldüren kurşunu” almış ve bir silaha koymuş Darkseid’in karşısına çıktı. Silaha tövbeli Batman bir istisna yaparak tek seferlik olmak üzere silah kullanıyor. Darkseid’i zımbalıyor ama Darkseid’in gönderdiği omega ışınlarına…….

Kendim ölsem bu kadar üzülmezdim!

Explore posts in the same categories: Çizgi Roman

Bir Cevap Yazın

