Günüm Renklendi

Nolan’ın yeni Batman filmi The Dark Knight Rises’ta Tom Hardy Bane rolünde olacakmış. Daha önce Hugo Strange olacağı konuşuluyordu. Günümü renklendiren haberse Anne Hathaway’in Selina Kyle rolünde olacağının açıklanması. Basın bülteninde Catwoman olarak geçmiyor, belki Catwoman kostümü ile görmeyeceğiz ama Selina’nın olması ve de role uyacağını düşündüğüm bir ismin seçilmesi beni çok sevindirdi. Nolan’ın zaten karakterizasyonda bir hata yapacağına inanmıyorum. Çok bomba bir film bizi bekliyor.

Explore posts in the same categories: Diğer

3 Yorum “Günüm Renklendi”


  1. DC’nin filmleri her zaman Marvel’ın filmlerini ezip geçecek, bunun önüne geçilmesi mümkün mü bilmiyorum; hiç de sanmıyorum. Çok güzel bir film bizi bekliyor.

  2. Sonat Says:

    Anne Hathaway adı açıklandığından beri hayranlar çıldırmış durumda. Çoğunluğun Hathaway’in Catwoman’ın gerektirdiği karizmaya sahip olmadığını düşünmesi son derece üzücü. İsmi geçen 6 isim arasında (Natalie Portman’ı saymazsak) kesinlikle Selina’ya yakışacak, yüzü eskimemiş ve yetenekli tek isim Hathaway’di. Çok güzel olacağına inanıyorum.


Bir Cevap Yazın

