Çizer Aranıyor

Bundan bir süre önce yazdığım senaryoyu çeşitli yerlere sunmak için bir çizer aradığımı yazmıştım. Ardından bir arkadaşla anlaştık ama çizer arkadaşın çok yoğun bir dönemine geldiği için epey bir süre beklemek durumunda kaldık ve bir şey yapamadık açıkcası. Maalesef geçenlerde çizer arkadaşım özel hayatındaki yoğunluk sebebiyle projeyi bıraktığını bildirdi. Eğer ilgilenen varsa, yorum kutusuna mail adresini veya deviantart sayfası varsa onun linkini bıraksın, ben sizinle iletişime geçerim. Yapacağımız şey senaryolara( aramızda tartıştıktan sonra en beğendiğimizi gönderebiliriz veya birden fazla opsiyon olması açısından bir kaç tanesini de gönderebiliriz) göre karakter taslaklarını çıkarmak olacak. Ardından senaryonun özetiyle beraber karakter taslaklarını Heavy Metal dergisine göndereceğiz, eğer onaylanırsa çizim süreci başlayacak. Olay budur.

Edit: Belirsiz bir süre boyunca askıya aldım bu işi. İlgilenen veya bana yardım eden herkese teşekkürler.

Explore posts in the same categories: Çizgi Roman, Diğer

