Holy Terror!

Holy Terror Batman için bundan iki sene önce büyük ihtimalle iptal oldu demiştim ama olmamış. Frank Miller proje Batman’le alakalı olmaktan çıktı derken içerisindeki karakterleri değiştirdiğini kastetmiş. Yaklaşık iki senelik uğraşın ardından çizimlerdeki karakterleri değişen projenin çıkış tarihi, Dünya Ticaret Merkezine yapılan saldırının yıldönümü olarak belirlendi.

Görücüye çıkan bir kaç örnek sayfaya bakıldığında karakterlerin Batman ve Catwoman’a olan benzerliği görülebilir. Bir yandan Miller’ın Bruce ve Selina arasındaki ilişkiden uzun uzadıya bahsetme ihtimali beni cezbetse de sonucunun hoşuma gitme ihtimalinin düşüklüğü, projenin başka yöne çekilmesine sevinmeme neden oldu. Sadece bu sebep değil tabi ki sevinmeme neden olan: Miller’in şovenist amaçlar uğruna Batman’i harcıyamayacağını bilmek, asıl beni memnun eden. Şimdiki haliyle çizgi romanı merakla bekliyorum. Çünkü gönül rahatlığıyla okuyabilirim.

Son olarak Gutters’ın Holy Terror ile alakalı iki sayfasının linkini veriyorum, Gutters olmasa ben neye gülerdim?

Gutters 1 Gutters 2

Explore posts in the same categories: Çizgi Roman

One Comment “Holy Terror!”

  1. Sonat Says:

    The Dark Knight Strikes Again ve All Star Batman and Robin facialarından sonra, karakterlerin “Batman ve Catwoman’dan esinlenmiş, Batman ve Catwoman olmayan karakterler” çizgisine kaymış olmaları içimi rahatlattı. Bu şekilde, mesaj olarak taraflı, anlatım olarak kötü olsa bile Batman’e zarar veremeyeceği için okunabilecek Holly Terror. Adamın yaptığı işler sırf meraktan kendini okutmayı başarıyor çünkü.


Bir Cevap Yazın

