Phantom Zone

Phantom_Zone_3

Hayat genellikle planladığını değil, senden bekleneni veya isteneni yaptığın bir yer. İnanmıyorsan git John Lennon’a sor! O yüzden plan yapmaktan itinayla kaçınırım. Beş yıl önce bugün, bu blogu açarken de aklımda bir plan yoktu; sadece elimde harcanması gereken boş vaktim vardı. Zaman da zaten tüketilmek için var; şişeye konup saklanabilecek bir mefhum değil. Buna da inanmıyorsan, git Jim Croce’a sor!

Keyif alınarak harcanabilmişse zaman, boşa geçmemiştir diyerek, sevdiğim konular hakkında beş yıldır yazıyorum. Bu süre zarfında, yazdığım konuların yanında salt yazmayı da sevdim. İşte o andan itibaren-ki o an ikinci seneden sonrası falan, öncesini arada silsem mi diye düşünmüyor değilim-, burası bana büyük keyif vermeye başladı. Bu keyfi keşke daha sık yaşayabilsem ama işte dediğim gibi insanın hayatta istediklerini yapmaya pek fırsatı olmuyor. Hatta artık belli bir süre için hiç fırsatım olmayacak; askere gidiyorum.

Farz edin ki Phantom Zone’a hapsediliyorum. Hayatın akışından altı aylığına koparılacağım ve bir cep evreninde maceraya atılacağım. Elbet, atlatacağım. Gerçi herkes “Dönünce ne yapacaksın?” diye soruyor, o yüzden sanırım gitmekten değil de dönmekten korkmalıyım. Döndükten sonrası için bir fikrim yok, dedim ya pek plan yapan biri değilim ama illaki yapacak bir şeyler çıkacaktır. Bu zamana kadar hep öyle oldu. Çıkmazsa da ziyanı yok:

Kasa Zaten Hep Boştu

jamescaan

Explore posts in the same categories: Diğer

3 Yorum “Phantom Zone”

  1. Onur Sonat Says:

    [Blogun bir simgesi haline gelen Catwoman çizimine bakarak]
    Don’t worry, bro. I’ll keep her warm for ya! ;)

  2. uygar Says:

    Blogunu sık sık takip eden biri olarak şimdiden “hayırlı tezkereler” diliyoruz. dönünce yazıların devaımını diliyoruz.


Bir Cevap Yazın

