Körlük

korluk

Ben yazdım, Mert Baran çizdi. Adına da “Körlük” dedik. Siz de körlük etmeyin, okuyun tabii.

Aslında geçen sene yaptık bu işi. Fakat Mert daha iyisini yapabileceğini düşündüğü için sayfayı tekrar çizmek istemişti, o yüzden yayınlamak için bekledik ancak başka projelere ilerleyince mevcut haliyle yayınlayalım dedik. Afiyet olsun.

Explore posts in the same categories: Çizgi Roman

5 Yorum “Körlük”

  1. yippie ki yay Says:

    Daha dün sordum, karşılığında beklemede kalın diyince hafif üzülmüş daha fazla beklerim sanmıştım. Sevindim!

    Hayatın içinden, vurucu bir hikaye olmuş. Hafif silkeledi…

    Ellerinize sağlık ikinizin de.

    • tengunner Says:

      Beğendiğine sevindik. Ben de kendi adıma sana ayrıca teşekkür ederim. Senin yorumun olmasa belki çok daha sonra yayınlardık. Unutmuştum bu işi. Blogu takip edenler olduğunu bilmek her zaman güzel.

  2. Carnage86 Says:

    Güzel bir çalışma olmuşi tebrikler.


  3. Ben buna yorum yaptım diye hatırlıyordum, meğer yapmamışım. Evvela daha sık paylaşımlar bekliyoruz, bu bir. ikincisi, öykü içinde ismi ile müsemma, birden fazla körlük durumu barındırması ile özellikle anlatım açısından başarılı.

    Ancak, benim fesatlıktan çamur bağlamış hayal gücüm, ilk panelde arkadaki adamın iki eli ile yaptığı ölçü belirtir hareket ile kavganın çıkış noktası arasında iğrenç bir bağ oluşturdu, haberiniz olsun. :)


Bir Cevap Yazın

